
«Οδηγός» και για άλλα εγκλήματα σε βάρος του λαού είναι η κατάπτυστη απόφαση για το Μάτι, που εξέδωσε χτες το δικαστήριο, προκαλώντας την οργή και αγανάκτηση των συγγενών. Τα δικά τους λόγια είναι τα μόνα που μπορούν να τη χαρακτηρίσουν: Αίσχος και ντροπή

Η απόφαση «χτίστηκε» πάνω στην άθλια λογική του «ανθρώπινου λάθους» και της «ατομικής ευθύνης» ...των νεκρών να σωθούν από μόνοι τους, όπως από την πρώτη στιγμή «έδειχνε» με θράσος η τότε κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.
Σ' αυτό σιγόνταραν τόσο η ΝΔ όσο και το ΠΑΣΟΚ, που κατήγγειλαν τον ΣΥΡΙΖΑ για επιχειρησιακές «ανεπάρκειες», «ασυνεννοησία» και διαχειριστικά «κενά», συσκοτίζοντας ότι πίσω απ' αυτά βρίσκονται οι τεράστιες ελλείψεις πυροσβεστών και μέσων πυρόσβεσης, αλλά και η απουσία ενός ολοκληρωμένου σχεδίου αντιμετώπισης τέτοιων μεγάλων απειλών, με ευθύνη του κράτους.
Για τον ΣΥΡΙΖΑ, η ξεδιάντροπη επιχείρηση συγκάλυψης ξεκίνησε από την πρώτη ώρα της δολοφονικής πυρκαγιάς. Η ΝΔ, που ανέλαβε αμέσως μετά, έδειξε ότι το κράτος έχει συνέχεια στο ξελάσπωμα της αντιλαϊκής πολιτικής, παρά τη «σκόνη» για το πώς χειρίστηκε ο ΣΥΡΙΖΑ «επικοινωνιακά» το ζήτημα, για το αν ζήτησε συγγνώμη ο τάδε υπουργός κ.λπ.
Στο τέλος της ημέρας, αξιοποίησε την τεράστια καταστροφή για να νομοθετήσει τη μεγαλύτερη ΝΑΤΟποίηση της Πολιτικής Προστασίας, ανοίγοντας νέα, επικίνδυνα κεφάλαια στη στρατιωτικοποίηση του κρατικού μηχανισμού, ενώ το περίφημο 112 διαφημίζεται ακόμα και σήμερα ως το ...αποκορύφωμα της πρόληψης από παρόμοιες καταστροφές

Πρόκειται για το γνωστό «τρεχάτε ποδαράκια μου», που ενεργοποιούν σε κάθε απειλή, χωρίς κανένα σχέδιο από το κράτος, χωρίς τα αναγκαία μέσα και τις υποδομές, πετώντας έτσι το μπαλάκι σ' αυτούς που βρίσκονται σε κίνδυνο.
Μήπως όμως και στην πλημμύρα της Μάνδρας, που στοίχισε τη ζωή σε 25 ανθρώπους το 2017, έγινε κάτι διαφορετικό; Τα ίδια και χειρότερα! Οι καταδίκες περιορίστηκαν σε υπηρεσιακά στελέχη και οι ευθύνες σκόρπισαν σε παράγοντες της Τοπικής Διοίκησης.






Συγκαλύπτονται έτσι οι πραγματικές αιτίες και το υπόβαθρο των ποινικών και πολιτικών ευθυνών, που είναι η στρατηγική της «απελευθέρωσης» και ιδιωτικοποίησης του σιδηροδρόμου με βάση Οδηγίες της ΕΕ, και την οποία μόνο το ΚΚΕ αποκαλύπτει και καταγγέλλει.
